سفارش تبلیغ
صبا ویژن

[ و گفته‏اند حارث بن حوت نزد او آمد و گفت چنین پندارى که من اصحاب جمل را گمراه مى‏دانم ؟ فرمود : ] حارث تو کوتاه‏بینانه نگریستى نه عمیق و زیرکانه ، و سرگردان ماندى . تو حق را نشناخته‏اى تا بدانى اهل حق چه کسانند و نه باطل را تا بدانى پیروان آن چه مردمانند . [ حارث گفت من با سعید بن مالک و عبد اللّه پسر عمر کناره مى‏گیرم فرمود : ] سعید و عبد اللّه بن عمر نه حق را یارى کردند و نه باطل را خوار ساختند . [نهج البلاغه]

همه چیز!!!!!!

خانه

پارسی بلاگ

مدیریت

پست الکترونیک

شناسنامه


2:59 عصر یکشنبه 87/2/15

هپاتیت2

نویسنده: مارموز

هپاتیت2 

 

 

 

داروها:

بررسی‌های‌ تشخیصی‌ عبارتند از آزمایش‌ خون‌ برای‌ شناسایی‌ عفونت‌، بررسی‌های‌ مربوط‌ به‌ کار کبد، و نمونه‌برداری‌ از کبد در موارد شدید یا مزمن‌
اکثر بیماران‌ هپاتیتی‌ را می‌توان‌ بدون‌ خطر زیاد در منزل‌ تحت‌ مراقبت‌ قرار داد. جداسازی‌ کامل‌ بیمار ضروری‌ نیست‌، اما فرد بیمار باید وسایل‌ جداگانه‌ای‌ برای‌ خوردن‌ و آشامیدن‌ داشته‌ باشد یا از وسایل‌ یک‌ بار مصرف‌ استفاده‌ کند.
اگر هپاتیت‌ دارید یا مراقبت‌ از یک‌ فرد هپاتیتی‌ را به‌ عهده‌ دارید، دستان‌ خود را مرتباً و به‌ دقت‌ بشویید، خصوصاً پس‌ از اجابت‌ مزاج‌

ادامه مطلب...

نظر شما ()


2:58 عصر یکشنبه 87/2/15

هپاتیت

نویسنده: مارموز

هپاتیت

 

هپاتیت‌ ویروسی‌ عبارت‌ است‌ از التهاب‌ کبد در اثر یک‌ ویروس‌. هپاتیت‌ ویروسی‌ انواع‌ مختلفی‌ دارد. شایع‌ترین‌ انواع‌ آن‌ هپاتیت‌ A و B هستند. سایر انواع‌ آن‌ عبارتند از هپاتیت‌ C ، D ، E ، G .

علایم شایع:

علل

علاعم افزلیش دهنده خطر:

پیشگیری:

عواقب مورد انتظار:

 عوارض احتمالی

اصول کلی:

 

 

ادامه مطلب...

نظر شما ()


2:53 عصر یکشنبه 87/2/15

واکسن جدید آنفولانزا

نویسنده: مارموز

 

 واکسن جدید آنفولانزا       

  
سازمان FDA واکسن جدید آنفولانزا را که بر روی بزرگسالان 18 سال و بالاتر از آن موثر است را تهیه کرد . این واکسن Flulava نام دارد و شرکت سازنده آن یعنی GlazoSmithKline اعلام کرده است که این واکسن را به زودی برای فروش به بازار ارائه می کند . این واکسن از سال 2001 در کانادا در دسترس بوده است . اما در امریکا FDA آن را طی یک پروسه مطالعاتی فشرده تهیه و تولید کرده است . در این مطالعه کنترل شده و اتفاقی، بیش از 1600 نفر شرکت کرده اند .
نتایج این مطالعه به اثر بخش بودن Flulava در تحریک سیستم ایمنی بدن و هم چنین بی ضرر بودن آن بر روی انسان اشاره دارد . در حالی که بر اساس گفته شرکت تولید کننده آن هیچ مطالعه کنترل شده ای، تاثیرگذاری این دارو را در کاهش علائم بیماری آنفولانزا از خود نشان نمی دهد .
این واکسن یک ویروس غیر فعال شده آنفولانزا در دوزهای مختلف است . البته در تجویز آن باید دقت کرد، افرادی که سابفه حساسیت به تخم مرغ و یا گوشت مرغ را دارند و نیز افرادی که سابقه واکنش های تهدید کننده حیات به سایر انواع واکسن های آنفولانزا را داشته اند و نیز افراد دچار اختلالات عصبی نباید این واکسن را دریافت کنند .                                                                                
ادامه مطلب...

نظر شما ()


6:42 عصر پنج شنبه 87/2/5

سرخک

نویسنده: مارموز

سرخک

)Rubella(

سرخک یک بیماری ویروسی است که فقط در انسان دیده می شود این بیماری در فصل زمستان شایعتر است . درحال حاضر در جهان سالیانه 30 میلیون نفربه این بیماری گرفتار می شوند که 880 هزار نفر آنها می میرند (هرپنج دقیقه یک نفر) و در ایران بطور متوسط سالیانه ده هزار نفر مبتلا به سرخک می شوند. این بیماری یکی از پنج علت عمده مرگ در کودکان و همچنین یکی از عوامل اصلی مرگ در بزرگسالان است.

 ادامه مطلب...

نظر شما ()


5:13 عصر سه شنبه 87/2/3

علایم‌ شایع اب مروارید

نویسنده: مارموز


علایم‌ شایع


تاری‌ دید که‌ ممکن‌ است‌ در نور روشن‌ بدتر باشد. تاری‌ دید ممکن‌ است‌ اول‌ بار وقتی‌ توجه‌ فرد را جلب‌ کند که‌ به‌ هنگام‌ شب‌ در حال‌ رانندگی‌ باشد و به‌ نظر وی‌ برسد که‌ نورها پخش‌ می‌شوند یا هاله‌ای‌ دور آنها وجود دارد.
دو تا دیدن‌ اشیا (گاهی‌)
کدر شدن‌ و رنگ‌ سفید شیری‌ در آمدن‌ مردمک‌ها (تنها در مراحل‌ پیشرفته‌


نظر شما ()


5:12 عصر سه شنبه 87/2/3

آب‌ مروارید

نویسنده: مارموز

آب‌ مروارید

 

توضیح‌ کلی

آب‌ مروارید عبارت‌ است‌ از کدر شدن‌ عدسی‌ چشم‌. عدسی‌ چشم‌ یک‌ ساختار شفاف‌ و انعطاف‌پذیر در نزدیکی‌ جلوی‌ کره‌ چشم‌ است‌. عدسی‌ کمک‌ می‌کند تا اشیایی‌ که‌ چشم‌ به‌ آنها نگاه‌ می‌کند تار به‌ نظر نرسند و نیز در شکست‌ و تمرکز نور روی‌ شبکیه‌ نقش‌ دارد. عدسی‌ رگ‌ خونی‌ ندارد و توسط‌ زجاجیه‌ که‌ در اطراف‌ آن‌ قرار دارد تغذیه‌ می‌شود. اگر تصلب‌ شرایین‌ موجب‌ عدم‌ تغذیه‌ مناسب‌ زجاجیه‌ شود، عدسی‌ چشم‌ نیز منبع‌ تغذیه‌ خود را از دست‌ خواهد داد (این‌ مشکل‌ اغلب‌ در سنین‌ پیری‌ رخ‌ می‌دهد). سپس‌ شفافیت‌ و انعطاف‌ پذیری‌ عدسی‌ کم‌ می‌شود و آب‌ مروارید اتفاق‌ می‌افتد. آب‌ مروارید ممکن‌ است‌ در یک‌ یا هر دو چشم‌ تشکیل‌ شود. البته‌ در این‌ حالت‌، سرعت‌ رشد آب‌ مروارید در دو چشم‌ ممکن‌ است‌ متفاوت‌ باشد. آب‌ مروارید سرطان‌ نیست.

ادامه مطلب...

نظر شما ()


4:51 عصر سه شنبه 87/2/3

آیا اکستازی را می شناسید؟

نویسنده: مارموز

                                                              آیا اکستازی را می شناسید؟

با سلام دوباره.از اینکه دوباره فرصت کردم تا مطلبی بنویسم بسیار خوشحالم و امیدوارم که تا اینجا از تمام مطالب بهره کافی برده باشید.
آیا تا کنون اسم Ecstasy به گوشتان خورده؟!!

در هر صورت امروز تصمیم گرفتم که در مورد این ماده مخدر که کم کم رواج یافته و روز به روز بیشتر می شود و سوالات زیادی هم درباره آن مطرح است، مطلبی هرچند کوتاه بنویسم.امیدوارم که استفاده کنید! منظورم از مقاله است.


این دارو به صورت قرص مصرف می شود.معمولا در پارتی ها و مهمانیهایی که به مدت زیاد به رقص و پایکوبی می پردازند(raves)، استفاده می شود.
این قرص از موادی که باعث توهم زایی می شوند هم تشکیل شده است.این قرص زمانی که ساخته می شود،نظارتی بر روی آن صورت نمی گیرد و ممکن است که از مواد دیگری هم ساخته شود(زیرا در کارخانه های معتبر ساخته نمی شود و یکی از دلایلی است که باعث شده به عنوان قاچاق معرفی شود).
از لحاظ روانی این قرص باعث اعتیاد به آن هم می شود که بسیار خطرناک است.تا حدی که 300 میلیگرم از آن می تواند سبب مرگ یک دختر 15ساله شود.

ادامه مطلب...

نظر شما ()



لیست کل یادداشت های این وبلاگ

اثبات65=64
10 روش آزار دیگران ...
با سلام
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه :: پارسی بلاگ :: مدیریت:: پست الکترونیک :: شناسنامه]

تعداد بازدید:292698

امروز:4

دیروز :20

 RSS 

پیوندهای روزانه
سایت دولت و وزارتخانه های جمهوری اسلامی ایران [97]
[آرشیو(1)]

درباره خودم

همه چیز!!!!!!

مارموز
من یک مارموز جلبم ! ! ! حالتونووو میگیرم

لوگوی خودم

همه چیز!!!!!!

لینک دوستان

علم کده
عکس ماشین
عاشقانه
انتظار
چند فلش زیبا

فهرست موضوعی یادداشت ها

10 روش آزار دیگران . اثبات 65=64ازچینی ها . اثباتی جادویی . اثباتی عجیب . روش های مختلف آزار واذیت .

آرشیو

عکس
بیماری
مذهبی
علمی
اجتماعی
ورزشی
عکس ماشین(1)
عکس ماشین(2)
عکس موتور
عکس اتوبوس
ماشین های تصادفی
متفرقه
شعر
بهار 1387

اشتراک

 

10 روش آزار دیگران . اثبات 65=64ازچینی ها . اثباتی جادویی . اثباتی عجیب . روش های مختلف آزار واذیت .